MATOWA POMADKA Z FIRMY BEBEAUTY.

Pochwalę się Wam moim spontanicznym biedronkowym zakupem.
Dałam się skusić na matową pomadkę, szczerze? Myślałam, że będzie jakiś niewypał.
Ale pozory mylą.

Przedstawiam Wam matową pomadkę z firmy BEBAUTY, wyprodukowaną dla Jeronimo Martins.





Numer pomadki: 02
odcień dojrzałej marchwi.



Kupiłam Ją w sumie z takiej ciekawości, kobiecego kaprysu.
Powiem Wam, że urzekła mnie swoją matową "szatą graficzną", lubię takie produkty, ale najważniejszy jest fakt iż zakochałam się w tym kolorze. Wiele osób mówi mi, że nie do twarzy mi w takich "żywych" kolorach, ale ja i tak kupuję pomadki w takich odcieniach po prostu dla siebie, a nie na pokaz ;)

Mogę Wam śmiało zatwierdzić, że takowa pomadka nie wysusza ust, co jest dla niej dużym plusem. 


Efekt po jednej warstwie( bo zdecydowanie starczy raz machnąć)



A teraz najlepsze:
po mocnym przetarciu chusteczką higieniczną oraz zetknięciu z wodą
SKUBANA DALEJ SIĘ TRZYMA :D



Jest po prostu świetna dla osób które preferują bardziej wyróżniać się makijażem ust niż oczu, podobnie jak ja :)


moja ocena produktu:
9/10
dlaczego 9?
nie matowi dość mocno, ale daje radę.

osobiście zakupiłam ją w biedronce za 6,99zł
więc niestety nie wiem gdzie można Ją jeszcze znaleźć.










6 komentarzy :

  1. A ja bym widziała ciebie jeszcze z taką ognistą czerwienią na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Jesteś jedyną osobą chyba która tak sądzi, ale dobrze się czuje w takich kolorach ;)

      Usuń
    2. Serio.Serio:-) Rzęsy wtedy tylko podkresl tuszem do rzęs i czerwień na usta:-)

      Usuń
  2. No taka satynowa bardziej jest niż mat,ale pięknie wygląda na ustach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mat jest średni, ale wydaje mi się, że sama pomadka nie jest w sobie zła, jeśli jeszcze znajdę to możliwe, że wezmę i sobie na przetestowanie :) moim zdaniem czerwień Ci pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Popieram,z czerwienią ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

FuchsiaLipsa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka