Błyszczyk firmy Freedom Makeup - Pro Melts Wanted

Hej! Z uwagi na to, że pogoda nas rozpieszcza i powoli sięgamy po odważniejsze kolory, chciałabym Wam dzisiaj pokazać błyszczyk, który skradł serce moje i wiele innych kobiet! :)

Przedstawiam Freedom Makeup - Pro Melts WANTED!




Kolor jest tak zabójczy  i mega odważny, że na sam widok mam ciary!
Sama nazwa WANTED jest ciekawa :)

Błyszczyk szaty graficznej za ciekawej nie ma, przychodzi do nas w srebrnym kartoniku z okienkiem i czarnymi napisami ;)
Sam błyszczyk jest mniejszy od zwykłych, pędzelek jest twardy, nie wygina się i idealnie pasuje do ust ;)



Produkt jest dostępny na stronie internetowej,
za około 15zł / 17.5ml

Konsystencja? Jest bardzo gęsty, dzięki czemu fajnie się Go i wygodnie nakłada na usta.
Pędzelek nie nabiera za dużo produktu, 
błyszczyk nie ma zapachu, czego brakuje mi, bo wyobrażałam sobie jakieś jagody, ale bałabym się, że wtedy zjadałabym Go szybko z ust.
Pigmentacja? RE WE LA CJA! Produkt pokrywa świetnie, a co najważniejsze - pijesz, jesz tłuste rzeczy, i dalej się utrzymuje. Poniżej zamieszczam swatch produktu i zdj jak prezentuje się na ustach!



A teraz mam dla Was zdjęcie błyszczyka po mocnym przetarciu ust chusteczką, tuż po aplikacji:


Skubany dalej  się trzyma i daje nam piękny odcień lawendy! :)
Co najważniejsze: błyszczyk nie podkreśla żółtości zębów.

Do ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY, WIĘC POLECAM1




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

FuchsiaLipsa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka